Det blev en slapp söndag!


             GODMORGON MIN LILLA ÄNGEL!


För mig och Jollan så blev det en rätt så slapp söndag. Danne jobbade till tre så innan dess gjorde vi inte så där jätte mycket. Var hemma och hade det lite mysigt bara.
När Danne kom hem så ville vi hitta på nånting, så vi tog bilen till tornby för att kolla på Babyproffsen hur den där stolen man hänger på bordet ser ut. Fem över fyra var vi där och dom stängde såklart fyra. Sånt händer. Vi begav oss in på Ikea men dom hade ingen sån stol där, så det blev att strosa runt lite på ikanohuset innan vi åkte hem igen.
Danne köpte jätte fina kläder till Joline. Det är så gulligt när Danne & Jollan väljer själva, för det är ju nästan alltid jag som gör det:)


Söta snobben kläder valde mina små älsklingar. Byxkjol med t-shirt.


Jollan var tvungen att sätta sig ner och vila lite inne på Ikea!

När vi kom hem så gick Jollan och Danne å la sig för Danne var super trött, han har sovit så dåligt flera nätter nu.
Men då fick han sova av sig lite iaf. Å jag fick lite egentid:). Det där med egentid låter så töntigt tycker jag. Vill man ha egentid så behöver man inte skaffa barn. Klart att man ska hjälpas åt men själva uttrycket är fjantigt:)

Ja somsagt en lugn och skön söndag blev det. Danne vilade upp sig och jag pysslade med annat.
Jollan låg och lekte på sin filt, eller på golvet rättare sagt för hon far ju runt som tusan:)
Hon är så söt när hon pratar med oss oxå med hennes jätte söta pipröst hon har börjat med.
Eller hur mamma?

Jollan har redan kommit till: Jag kan själv:)


Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Ja hon är helt underbar den lilla trollungen, jag fick jätteont i hjärtat när du sa att hon inte kom idag, men jag får väl nöja mig med alla "taner" ikväll då. Typiskt. Men imorgon ska jag krama henne iallafall. Pussen från beroende barnbarnilist.

(Så måste det väl heta??).

2009-05-18 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0