vilken bra kväll!

Jag hoppas att ni hade lika trevligt som jag ikväll. Det blev en toppen kväll mina tjejer. Dom köpte många kryddor. För hela 4700 kr, kan inte bli bättre:)
Jag fick ett toppen bra värdinneerbjudande. Ett paket erbjudande med paprika krydda, vitlök (min älskling), kycklingkrydda, cafe de paris ( det är jätte stora burkar). Det kan varit nåt mer kommer inte ihåg kostade iaf 450kr hur bra som helst för mitt var gratis. Sen köpte jag en bea krydda som är super god, mamma har den hemma.
Så är det någon som är sugen på en visning med Marie och hennes kryddor är det bara att hojta till så fixar jag det:)


     Mupparna som aldrig åkte hem;)


Susanne har en viss passion för barn fruktpureèr
så hon fick med sig en hem:) Smaklig måltid!

Ja imorn är det en sån dag som man ska fixa grejer. Jag ska åka och handla allt tills på lördag och våran thaiafton. Vi blir cirka 30 pers. Vi har lånat våran föreningslokal så man kan få plats alla och äta, men där får man bara vara till tio så vi drar vidare hem till oss för fest efterråt. Det blir nog skoj eller det får vi hoppas för jag har lagt ner mycket tid för denna kväll. Älskar att bjuda massor av människor på buffeer och andra skojiga saker:)

Det blir en bra helg det här tror jag. På fredag så ska vi på konsert med Thåström med Pierre och Åsa. Då ska Jollan vara hos sin mormor en tag. Jag har så svårt att lämna bort henne, man längtar så jäkla mycket efter henne. Klart att det är skönt att få hitta på nåt annat men man är ju så van vid att ha henne hos sig så det blir så tomt helt plötsligt.
Men det är väl så en mamma ska känna, annars är det väl nåt fel kanske.

Nu ska jag skriva ihop allt för morgondagens inköpslista.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0