Vilken bilresa!

Ja även att man har semester så måste man gå upp så jäkla tidigt för att städa innan man ska checka ut vid 11:00.
Det var den längsta städlista jag någonsin har sätt, man skulle torka fönster, speglar, inne i garderober m.m.
Men vid halv elva var vi färdiga med allt städande och det var dags att åka.
Vi klarade oss till Ludvika där blev vi hungriga så vi svängde in på Mc: Donalds och även Jollan tog sig en slurp ur mammas tutte:)


Bilfärden fortsatte nästan till Örebro innan Jollan tröttnade att sitta i bilstolen. Så vi svängde in på ett värdshus som mamma såg längst vägen. Det var så jäkla läskigt. Tänk er ett sånt hus som är med på alla skräckfilmer där folk åker längst vägen och sen går dom in för att äta och där blir dom mördade, jag gilla det inte, var lite nervös. Dom andra fika lite men jag tog inget, tänkte om man blev förgiftad för då skulle ju jag kunna hjälpa alla andra, eller rädda den som kan:)
Nävars men huset var super gammal så lite charmigt var det allt.




Så var våran lilla semester i Sälen slut för den här gången får se om vi hittar
tillbaka nästa år igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0