Våren är här för att stanna!

Eller det får vi hoppas i alla fall.
Nu ska det väl inte komma mer snö iaf, nu måste våren titta fram. Solen verkligen skiner hur skönt som helst.
Då ska man gå inne i affärer hela dagen, super. Men det är väl inte så varmt ute iaf antar jag.
Ja Jollan hon har ju sovit lika bra som alltid på natten. Hon kom upp till oss vid halv sju imorse, och då var hon pigg och ville inte somna om. Men det ville mamma och pappa.
Å nej jag gick inte på gynkontrollen för att kolla om jag har fått några cellförändringar. Så nu blir mamma och Danne sura på mig. Men jag ska gå jag lovar men jag kände verkligen inte för det. Typiskt mig att skjuta upp saker hela tiden.

Nu ska jag få på mig lite kläder så man kanske kommer iväg snart. Eller jag bestämde med mormor till halv ett senast.
Då har jag ju tid på mig:) Å mitt lilla matvrak hinner äta en gång till innan mamma åker.


      Kan man se mer oskyldiga ut?

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Din fege sate... vad ska vi göra sen om dom hittar nått fel och det är försent att göra nått.. Tänk på att du har en bebbe som inte vill leva utan sin mamma... sug på den tröga lillsyrran.



Puss en syster som bara vill dig väl

2009-03-26 @ 10:44:21
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Lovisa

grymt fin bild!

2009-03-26 @ 16:44:45
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

å idag kom snön:(

2009-03-27 @ 09:08:26
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0