Tradera, en kul grej!

Jag har börjat sitta och titta lite på Tradera, det kommer riktigt fina grejer ibland för bra priser tycker jag.
Det är väldigt lätt att man fastnar i sånt där, det är lite roligt att sitta och bjuda på grejer och ännu roligare om man får dom.
Det var väl en eller två veckor sen jag fick den jätte fina tunikan till Joline för 56 kr ( med frakt).
Idag bjöd jag på en adidas dress i rosa till Jollan. Har länge velat köpa en, dom kostar 350-400 kronor i affären och jag fick faktiskt en för 155 kr med frakt, som hittat i stl 68 så hon kan ju ha den ett tag oxå. Tur att jag inte köpte en förra veckan som jag tänkte. Så nu har hon en bra dress till fjällen. Tänkte försöka hitta en fleece overall som hon kan ha på sig i pulkan under alla sköna filtar och åkpåse för hennes hon har nu blir lite för varm tror jag, vi får se.

Här kommer en bild på mitt första tradera köp.
Sen får ni se mitt andra när den kommer:)


                 Kommer bli super söt på tösen min!

GODNATT & DEN HÄR GÅNGEN MENAR
JAG DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0