Thaiafton med släkten!

Lördagen var helt underbar, hur kul som helst. Men uppstressad var jag till max kan jag lova.
Hela dagen stod jag och gjorde iordning för Thaibuffè och den blev väldigt lyckad, alla åt hur mycket som helst.
På dan var Ronja och Fanny här för att hjälpa mig lite med Jollan och så för Danne jobbade till halv tre.
Jollan skötte sig bra så det blev inga problem.


        All förberedelse innan kvällen.

Vi hade hyrt Trivsellokalen på nästa gård. Den var lyckad så alla fick plats att äta och vi fick plats med ett långt buffè bord.
Det tråkiga var att man inte fick hyra den längre än 22:00, så det blev lite stressigt. planen var att vi skulle fika hemma hos oss. Men det blev lite halvrörigt när vi skulle gå. Sen började folk bli lite onyktra, men jag hann få ordning på min exotiska frukt planka men glassen glömde jag ställa fram. Typiskt men nu har jag glass hemma:)


  Mitt fina Buffèbord, men det ser lite tomt ut nu för folk hann ta innan kameran kom fram.



Ja det blev fylla för en del vill jag lova, men det kan väl vara trevligt att bli lite lullig i bena ibland.
Singstar blev det såklart, alltid lika trevligt. Jag körde mot Cissi en gång men hon tog mig, det brukar inte hända för ABBA singstar är min grej:) Men man kan ju inte alltid vinna;)




Danne fick många fina presenter. Han fick nåt mixerbord som jag inte riktigt vet vad han ska göra med det fast han hade önskat sig det så nån plan har han väl antar jag. Sen fick han två olika fiskspel till sitt WII som han försökte köra på kvällen. men inte så jätte lyckat för min lilla älskling han var alldeles för långt in i dimman:)
Sen så var det mycket mer gott och blandat på presentbordet.





Ja så det var en mycket trevlig lördag. Jollan trivdes hur bra som helst. Det är så kul att hon tycker om att vara med massor av människor, det underlättar massor. Hon trivdes så bra med moster Cissi oxå att hon kissa ner henne, eller trivdes hon inte med henne kanske?:=) Jo då Cissi Jollan älskar dig, hon var bara väldigt kissnödig.


Den exotiska fruktplankan gick åt, smakade bra efter lite mat & öl:)

När man blir lite äldre så orkar man inte med att hålla igång på samma
sätt längre. Och ibland slutar det till och med så illa att man inte hinner
resa sig från toa golvet innan man somnar.

                Godnatt säger Danne till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0