Sol sol härliga sol!

Igår så tillbringade jag, Jollan och Cissi eftermiddagen i Björs hos Sofie. Det var mycket trevligt att snacka av sig lite skit och andra gamla goa minnen. Pernilla och Susanne var där oxå. Susanne hade precis operarat bort nån knöl på fotet så hon hade lite svårt att gå med den lindade foten:)
Det känns så skumt när man går inne hos Sofie när man ser sitt gamla hus mitt över som vi bodde i i typ 12-13 år tror jag.
Då längtar man allt tillbaka lite.
Men här hänger vi inte läpp, längtar tills jag får mitt egna lilla hus som jag kan pyssla om, där Jollan kan gå ut i trosor och gummistövlar och kolla till sitt lilla trädgårdsland, åh så mysigt.


Sussi med foten:)           Moster & Jollan          Pernilla & Sussi vill oxå
                                                                                    känna på Jollan.

Soffan ler så fint så.      Tittut Jollan!

Idag bli det att ta en liten promenad och sen ska Ronja och jag träna i eftermiddag.
Skulle visst åka å hämta lillebror på resecentrum snart som kommer med tåget för att köra hem honom.
Då kanske Danne och jag kan tigga till oss en liten fika skulle vara trevligt.
Så mycket mer än så blir det nog inte eftersom Jollan inte är helt kry ännu. Eller vi kanske skulle förbi Jollans farmor på kvällen för hon skulle bort nu på dan. Det är alltid trevligt:).
Tindra Dannes syster har blivit så söt hon vill sitta hos mig hela tiden. Det är så mysigt, men när hon var nyfödd så gallskrek hon så fort hon kom till mig:( men nu tar vi igen goset när vi träffas.

Men ha det bäst sålänge så hörs vi senare.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu har jag hittat hit =) Tack för igår... Kram å Puss!!

2009-03-05 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0