Slapp dag i Slaka!

Ja min plan för dagen blev inte som jag hade tänkt mig.
Ingen träning. Fy Jenny dåligt jobbat.
Ingen långpromenad bara frisk luft, också dåligt jobbat Jenny.
Det blev att åka ut för en fika hos mamma, men det bar iväg ganska snart till mormor och morfar i Slaka.
Jollan och jag släppte av Danne hemma och sen for vi vidare.
Mamma, mormor och Ronja åkte och handlade och vi blev kvar hos morfar. Det var riktigt trevligt morfar var uppe ur sängen ett bra tag. Jag fick hjälpa honom som alltid när han skulle ut å röka. Imorse hade han ramlat i stentrappan stackarn.
Senare sen när dom andra kom hem från shoppingen så åt vi kycklingklubba och potatissallad och även där satt morfar med och fick i sig massor av mat. Jag blir bara så lycklig när han är piggare det känns så mycket bättre.
Jollan fick ju självklart en present som alltid av sin mormor och dagens present var en jätte fin badrock som hon kan ha i fjällen och mysa i:).



Ja i morgon så blir det tvättstugan på eftermiddagen, börjar klockan tre, får se om jag inte hittar på nåt annat det brukar jag ju vara bra på. Nä imorrn ska jag tvätta för det behövs. Fanny skulle komma oxå så jag kan toppa hennes hår. Jag klippte mig själv igår faktiskt, tyckte att det blev jätte bra om man får berömma sig själv och det kan man väl få?

Jollan adidas overall kom idag. SUPERFIN!
Den var nog inte ens använd, såg helt ny ut.


                          Vilken cooling va?


Det var allt för lilla mig, vi hörs nog imorrn.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Åhhh vad hon är gullig, nu är hon laddad för Sälen-resan. Jag har nyss hört din ljuva stämma i telefonen Jollan, bra fortsätt så. Jag ska träna upp dig att hålla ut lite till på den skarpa tontn. Kramis mormor.

2009-03-05 @ 23:50:17
Postat av: Cecilia

Hejsan... Första bilden .. Hmm jag vet inte om Jollan egentligen ser så nöjd ut i sin morgonrock.. ;) Men mycket fint.. Även den coola dräckte passade perfe. Där ser du ut som hon ska boxa ner den som kommer nära... Säger ju det den här bruden kan bli farlig... Kanske bra Minus finns så han kan rädda min lilla Smula om Jollan ger sig på henne... Det värsta är väl att Jollan bara sätter sig på Minus så är han platt med... =)



Pussen

2009-03-06 @ 10:45:08
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0