Ringen på fingret!

Idag var det precis ett år sedan Danne satte en ring på mitt finger.
Han var så söt min älskling. Vi hade inte pratat om att förlova oss så jag hade verkligen inte en aning när han kom fram till mig i köket när jag stod och fixade det sista inför festen vi skulle ha på kvällen med släkten.
Han håller om mig bakifrån och sträcker fram en röd liten ask.
- va säger jag bara. (alltid ska man ha så bra ord)
jag öppnar den röda lilla asken och där i ligger en fin ring med svarta och genomskillniga stenar.
Men det där är bara en tillfällig ring säger han, den var jätte fin. Den andra han hade beställt var inte färdig ännu för han var tvungen att hitta den perfekta som passade mig och ni som känner mig vet ju säkert hur speciell jag kan vara ibland;).
På kvällen överraskade vi alla, eller några visste det redan. Men alla hade positiva miner som tur var:)
Lite komiskt som många kanske vet att den tillfälliga ringen satt på mitt finger väldigt länge ( Danne är ju lite seg ibland:), men tillslut så fick jag den perfekta ring som jag aldrig kommer att ta bort.

Den första ringen


Min ring som jag älskar.
Rundad & bankad i vitguld.

Som jag har sagt innan så har jag ju alltid varit rädd för ringen på fingret, rädd att man ska känna sig låst.
Men jag blir bara kärare och kärare för varje dag som går. Han är min prins som jag aldrig vill lämna. Och jag hoppas att han aldrig vill lämna mig.

JAG ÄLSKAR DIG DANIEL SAMUELSSON.
DU ÄR MITT LIV, UTAN DIG KAN JAG INTE LEVA.



Kommentarer
Postat av: Daniel

hej älskling vill bara säga att jag kan inte leva utan dig häller du gör mig hel. jag kan inte fatta att man kan vara så lycklig som jag är med dig.. jag minns fortfarande första gången jag såg dig =) tyckte du va så Vacker men då va jag ju bara en liten skit enligt dig hehe gick och tittade på schemat varje dag om du skulle jobba så jag kunde vara på lagret när du kom så jag kunde få säga hej... sen sluta du och åren gick!!! sen kom en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv du kliver in på jobbet och ska prata med Anders för du ska sommar jobba hos oss =) precis innan du går så får jag en kram och det pirrade i hela kroppen blev alldles knäsvag... ett par veckor senare va det firma fest och vi hamnade brevvid varandra jag blev full fullare fullast som vanligt och jag minns att jag sa till dig att du och jag skulle gifta oss och skaffa barn!!!!! sen nu sitter vi här du jag och våran älskade underbara dotter JOLINE hon är så fin tack så jätte mycket för världens underbaraste dotter min älskade tack för att du alltid finns vid min sida jag älskar dig så oehört mycket mina känslor för dig går inte att beskriva i ord eller handlingar... Älskar dig av hela mitt hjärta Jenny Edlund. mitt Hjärta tillhör dig för evigt hela livet och efter.... pussar kyssar nej nu är det bäst att jag oxå går och lägger mig,,, hoppas jag inte väcker dig (er) pussar kyssar älskar er båda//// Din Älskling Och Jolines Pappa

2009-03-24 @ 02:02:13
Postat av: Anonym

hej älskling vill bara säga att jag kan inte leva utan dig häller du gör mig hel. jag kan inte fatta att man kan vara så lycklig som jag är med dig.. jag minns fortfarande första gången jag såg dig =) tyckte du va så Vacker men då va jag ju bara en liten skit enligt dig hehe gick och tittade på schemat varje dag om du skulle jobba så jag kunde vara på lagret när du kom så jag kunde få säga hej... sen sluta du och åren gick!!! sen kom en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv du kliver in på jobbet och ska prata med Anders för du ska sommar jobba hos oss =) precis innan du går så får jag en kram och det pirrade i hela kroppen blev alldles knäsvag... ett par veckor senare va det firma fest och vi hamnade brevvid varandra jag blev full fullare fullast som vanligt och jag minns att jag sa till dig att du och jag skulle gifta oss och skaffa barn!!!!! sen nu sitter vi här du jag och våran älskade underbara dotter JOLINE hon är så fin tack så jätte mycket för världens underbaraste dotter min älskade tack för att du alltid finns vid min sida jag älskar dig så oehört mycket mina känslor för dig går inte att beskriva i ord eller handlingar... Älskar dig av hela mitt hjärta Jenny Edlund. mitt Hjärta tillhör dig för evigt hela livet och efter.... pussar kyssar nej nu är det bäst att jag oxå går och lägger mig,,, hoppas jag inte väcker dig (er) pussar kyssar älskar er båda//// Din Älskling Och Jolines Pappa

2009-03-24 @ 02:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0