NEJ!

Jag är så jäkla trött på snön å så kommer det ännu mer det e fan inte sant.
Jag vill ju ha vår för tusan.

Igår kom man hem med 40 miljoner påsar från olika mataffärer. Men jag fick ihop  allt som jag skulle tror jag, det kan saknas en å annan grej som inte fanns.
Så får väl ge mig ut i snön idag och fixa resten. Idag vill jag inte ens gå utanför dörrn. Men Jollan måste ju få lite friskt luft.

Sen ikväll så är det Thåström med Pierre och Åsa som gäller ska bli skoj. Ska försöka att inte glömma kameran. Men det kanske man inte får ha där inne iaf, eller får man det? Skit samma jag fotar lite utanför eller nåt. Kanske ointressant men jag skriver ju samtidigt som jag tänker å då kan det bli så här ibland.:)

Nä nu ska jag ringa Danne och säga godmorgon till min lilla prins för jag tror inte att jag vaknade när han gick till jobbet för några timmar sen. Lite trött är man ju på morgonen då.

Åh mitt lilla blöjmonster ligger här brevid och hon börjar bli otålig nu så jag får komma in nästa gång när det finns nåt att berätta.



Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0