mycket att göra

Idag är en liten stress dag, det är mycket att fixa innan avfärden imorgon.
Mattis och jag har vart iväg och hämtat takboxen som mamma å dom ska ha på sin bil, så en sak avklarat iaf.
Nu sitter vi hemma hos Cissi och ska straxt åka iväg upp till sjukan för Mattis ska göra lite blodprov och se så allt är bra med honom. Mamma jobbar natt så hon sover nu så jag ska köra upp honom. Då får Jollan och Cissi vänta hemma här tills vi är klara. Efter det bär det iväg till Maxi för att handla mat till sälen, frukost, godis och fler godsaker:) ska ju bli en toppen helg. Mamma är lite nojjig där hemma att vi inte ska klara av att handla allt själv utan hennes hjälp. Men jag menar Cissi är ju bara 25 år och jag snart 24 så det ska vi la fixa eller?

Har även växlat in våra mynt som vi sparat några månader till sälen det blev 800 kronor, hur bra som helst:

Vi får se om jag hinner skriva en sista gång ikväll för sen får ni klara er utan mig i några dagar, men det ska väl gå bra får vi hoppas:)


                            PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

oh nooo.. jag vill inte klara mig utan din blogg i några dar snyft

2009-03-11 @ 16:05:20
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ha det så himla skönt i fjällen, är lite avis =) Vi ses på kryddpartyt!! Tack för inbjudan till dopet förresten, det blev ett sms iaf, hahaha!! Puss å kram!

2009-03-12 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0