Min babyshower!

Jag var inne i klädkammaren och fixade ordning lite förrut. Packade ner en hel låda med bebiskläder som Joline har växt ut. Nu hoppas vi bara att Cissis lilla bebbe blir en tjej så dom kommer till användning.
I alla fall, när jag var där inne hitta jag lådan från min baby shower som Cissi hade för mig.
Ni som inte vet vad det är ska läsa nu: Babyshower är liksom den sista kvällen med tjejerna innan bebisen kommer. Där ska man ha roligt, få råd och bara ha det bra. Jag fick massor fina presenter, presentkort på babyproffsen bla som alla 25 tjejer va med på. Hur bra som helst.
Det jobbiga är nu att jag måste ju gör samma sak för syrran nu när hon är på tjocken, men jag ska nog komma på nåt bra.

Här kommer det lite bilder från den underbara kvällen med mina kära tjejkompisar & släktingar:


Den fina skylten             Ronja & Cissi                 Fanny, jag & Emmy


Bästisarna                       Värdinnan            Här roar vi oss lätt!


                 Jolines fastrar & mostrar!


Vimmelbild                      Bryta arm?                      Fanny & Cissi


Ronja & mamma           Towe & farmor              Sandra & Emmy


Fick ju självklart näsblod mitt i allt, den fina tröjan jag var tvungen att ha!


Massor fina presenter, koftor & sockar som mormor gjort


              VIMMEL, VIMMEL & VIMMEL!


      Faster Lotta & mamma tyckte vinet var lättdrucket:)

Ja det var lite vad den kvällen hade att bjuda på.
Tack Cissi det betydde massor för mig.

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: emmy

vad fin bild på ´mej och sandra jag gillar verkligen henne :)<33 fast dej också :);)<3333

2009-03-11 @ 11:59:46
URL: http://emmysvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0