lördag å glatt humör!

Ja igår kväll blev det lite myskväll hemma hos oss på Munkhagsgatan. Mycket trevligt. Mattis och jag åkte till Maxi för att inköpa lite mat, det blev att jag gjorde en varm smörgåstårta och en kall. Jätte gott om man får säga det själv å det tycker jag:)



Alla Dannes presenter är fixade. Cissi, Jollan och jag var på Ikano igår en sväng. Jollan fick en ny fleceoverall för hon har växt ur sin gamla vinteroverall. Sen blev det lite andra kläder oxå. Söta byxor med T-shirt till "Rock star" mammas lilla cooling.
Det blev att äta inne på Ikea gravida Cissi smällde i sig cirka 15 köttbullar tror jag, lite potatis bjussa hon Jollan på så jag fick gå in på toa med en skål och fylla på lite mjölk att blanda med, städerskan bara titta på mig:), måste man så måste man.



Det blev även en sväng till älsklingsaffären "sko punkten" oj vad man kan fynda stövlar å pumps där:). Cissi köpte två fina skor, tro det eller ej men jag köpte faktiskt inget! Ett noll till Jenny:)

Ja snart kommer Benke för vi ska iväg å kolla på Husvagnar, en liten hobby han har att drömma sig bort bland alla nya å fina, sen har man en gammal going där hemma:) . Men nån gång ska man väl ha råd med en ny kanske. Fast jag tycker den gamla duger perfekt nere i Gusum:)

Jollan vänder på sig på löpande band åt alla hål å kanter från mage till rygg, från rygg till mage. Min duktiga lilla tjej.

Måste fixa mig nu.


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0