lilltjejen har gått och blivit lite sjuk!

Min lilla tös har blivit lite hängig. Hon sover nästan hela tiden och när hon är vaken så vill hon bara sitta hos mamma och pappa. Men det är ju mysigt fast tråkigt att hon är lite pipplig man tycker så synd om henne då.
Men nu ger Danne henne lite tillägg i flaska så hon blir ordentligt mätt till natten, för hon har ätit lite dåligt idag och mjölken i brösten är ju så tunn på kvällen. Men hon är så rolig den lilla tösen, hon vill bara äta i flaskan om Danne går omkring med henne, lite egen.



Ja på kvällen var Hampus, Fanny och Emmy här en sväng. Hampus hjälpte Danne med datorn och tjejerna sjöng lite singstar.
Jag gjorde en wok som jag tror dög, det tog ju nästan slut iaf:)



Imorrn ska jag försöka få tag i henne som har hand om dopet, hon var sjuk hela förra veckan.
Så vi får se när dopet blir av. Någongång iaf.

Danne stod ute i köket och städade och rengjorde spisen. Se så fint han gör, han är oxå liten egen:)

       Han drömmer sig bort om storleken:)

Natti natti på er!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag vill verkligen börja med och tacka Daniel för dom underbara tipsen. det här kommer göra kalle mycket lycklig.

Idag blir det tomatsoppa med makaroner.

Haha.. jag såg inte först vad det var utan blev bara så himla impad. Tyckte det var jätte fin och skulle precis skriva att jag vill ha en sån tavla... men då såg jag vad den föreställde... nej tack! iofs kunde man väl inte tänka sig något annat när kåta danne gör något.



Pussen

2009-03-02 @ 12:01:43
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Sussi

HU snuskpelle

2009-03-03 @ 09:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0