Ledig torsdag med mina älsklingar!

Igår blev det tyvärr inte att uppdatera er om våran dag, för när vi kom hem så var jag så himla trött.
Vi kom upp rätt så skapligt igår, Danne var ledig också så vi åkte och köpte lite fikabröd och åkte ut till mormor och morfar. jag var ju där i förrgår och då försvann en skruv från Jollans vagn under altan så vi skulle fixa den.
Mormor du hade rätt för muttern var svart vi fick visst tag i någon annan som inte passade.
Solen låg ju på rätt så skönt igår oxå fast det var inte alls skönt i luften så lika varmt var det inte igår tyckte jag.
Men vi hämtade upp Dannes mamma på vägen och åkte till Landeryds Kyrka för att kolla läget inför Jollan dop. Danne satte även en fin blomma på hans morfars grav där.
Igår var det fikarnas dag tror jag, iaf för oss för hemma hos Dannes mamma fortsatte vi med smörgåstårta och till efterrätt glass:)

Planen var att jag skulle gå och träna med Lovisa igår, jag var inte så där jätte laddad men tänkte att nu har vi inte tränat på ca tre veckor så måste ta tag i det. Jag åker hem och byter om, sen så ska jag köra Danne och Jollan till Tallboda sålänge så att dom kunde få tag i en bra mutter till vagnen hos Benke, men på vägen dit så börjar jag få så jäkla ont i huvet. Halva vägen var vi tvungna att byta förare för jag såg ingenting. Sen blev det att sätta sig vid toastolen när vi kom fram.

Iförrgår så åt Jollan potatis blandat med bröstmjölk för första gången och hon tyckte verkligen om det, inte en grimars:)
mammas lilla matvrak:)
Och igår åt hon majskrokar och det va inte fy skam det heller.
Så kul nu när hon kan börja äta lite, men jag ska amma några månader till oxå så det skyddar lite, så lilla kickan inte åker på sin pappas alla allergier.

Idag står det lite olika saker på schemat, Danne fyller ju på söndag så det blir att fixa lite presenter till lilla gullet och sen så ska jag städa lite kanske. Skulle nog träffa mitt kontaktbarn oxå nån gång under dagen och tillslut så blir det nog lite fredagsmys med familjen, och ikväll är det vi som står för aftonen.

Ja nu måste jag nog ta på mig så allt hinns med:)

(bilder på Jollan när hon äter kommer, glömde kameran hos mamma igår.)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: A-K

Oj, det låter inget vidare med din huvudvärk. Stackare... Hoppas det inte var långvarigt och att du känner dig bättre. Puss och kram!

2009-03-20 @ 21:50:32
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0