Kryddparty!

Den 25 mars klockan 18:30 har jag kryddparty hemma hos mig i Johannelund.
Ni som vill komma hojta till bara skulle vara jätte kul.
Marie Jacobsson håller i partyt med super goda kryddor. Det bjuds på en liten smaktallrik med småsaker som du kan göra av dom olika kryddorna. Jag har själv inga sånna kryddor hemma just nu men min mamma kör med lite olika som är jätte goda, dom smakar mer än dom vanliga kryddorna du köper i affären.
Jag kommer ringa runt lite nu för att se om det finns några sugna, men kanske har jag inte ditt nr eller helt enkelt glömmer så hör jätte gärna av dig för alla är så välkomna.

Hör av er när ni vet, skulle va kul om ni kom !

Kommentarer
Postat av: A-K

Hej! Tack för inbjudan. Ska kolla upp om jag kan då. Vill verkligen, för det var jättegott det hon bjöd på på tjejfesten, men jag har massor i skolan då (utvecklingssamtalstider...:(). Återkommer med svar. Trevlig helg!

2009-03-06 @ 15:51:46
URL: http://chezannakarin.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Hej, jag kommer... Men det visste du ju. JAG ÄLSKAR CITRONPEPPARN.. Så god... den smakar verkligen citron... Ett måste och så salladskryddan som gör toppen goda dippar...

Pussen

2009-03-07 @ 16:00:20
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0