kryddparty ikväll då!

Nu undrar ni säkert vart jag har hållt hus, ni har säkert gått in fyra, fem gånger per dag för att se om det kommit nåt nytt.
Nä nu va jag kanske lite självgod:)

Ja måndagskvällen blev en mysig kväll hemma med syskon och familj och Jollans kusin Felicia.
Dom har nog börjat förstå lite vilka dom är kanske. Jag var iväg och tränade och Sarah var och handlade så Danne hade Jollan såklart och Mattis fick ta Felicia. Direkt när Sarah stängde dörren bakom sig började Felicia gråta, Mattis fick lite panik så Danne skulle ta Felicia istället, för Jollan brukar ju Mattis ha utan några problem med. Men då blev Jollan avundsjuk på att nån annan fick sitta i hennes pappas knä. Inte godkänt från Joline Samuelsson, lilla tjejen då.
Så killarna fick det lite tufft ett tag. Men sen gick det bra:)


                       Kusiner för alltid!

Så vad hände en tisdag som igår? Ja inte mycket faktiskt jag och Joline åkte ut till Tallboda och softa lite med familjen där ute. Vi åkte hem vid sex tiden ungefär för även mamma skulle ha kryddparty. Hennes gäster köpte för 4500 kronor så man hoppas ju på en bra försäljning för mig oxå. Fast mamma hade fått ihop några fler än jag. Jag har nio med mig själv för fick ett återbud precis. Attans då.

Idag har ju solen verkligen strålat helt underbart så Jollan och jag tog en lång härlig promenix. Sen när vi kom hem hjälpte vi pappa Danne att städa lite. Jollan smällde i sig en halv burk morotspure, det gillar hon verkligen som allt annat. Fast det här är nog en favorit. Inte lika roligt när allt är orange efter:( men smällar man får ta när man har ett litet monster:)



Nä nu har jag inte tid längre men håll tummarna för en bra försäljning ikväll!



Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha jag HAR faktiskt tittat in 4-5 ggr om dan;)

2009-03-26 @ 07:56:02
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0