Hus på hjul!

Det finns ju så många olika fina husvagnar. Igår när Danne, jag, Benke och Jollan var och kolla på husvagnar kan man ju inte annat än att bli sugna. Fy fasen vilka fina husvagnar det finns. Det är ju inte trångt å jobbigt i dom längre dom är stora och praktiska. Men sen måste man ju bara ha pengar oxå. Jag fastnade verkligen för Hobby vagnarna dom ligger inte så högt i pris heller, men har man ca 200 000 kronor. Nopp så jag får nog vänta lite:(



Igår var det verkligen ett strålande väder så när vi gick där i Mantorp och kolla på alla vagnar så blev vi lite sugna på att grilla, så det blev att svänga in på City Gross på vägen hem och köpa lite grill till kvällen. Å det blev super gott, var ju ett tag sen man grilla nu.



Ja idag är det en stor dag för min älskling Daniel han fyller ju hela 23 år idag så nu är vi båda 23 i några månader, men snart älskling blir frugan 24 och du är fortfarande mitt lilla lammkött:)

I present av mig fick han en svart Fred Perry vårjacka super snygg från MQ och av sin dotter fick han en vägg DVD från TV Tjänst som Robin fixade till ett bra pris. Så jag tror nog att han blev nöjd eller hoppas det för Jollan var tvungen att spara två barnbidrag för att ha råd med presenten ;) nävars mamma fick hjälpa henne lite.

Ja så vad har dagen att bjuda på? Jo vi ska nog åka till Dannes mamma en sväng. Det kommer inga gäster idag för Dannes födelsedagsfest är ju nästa helg. Så den här veckan är det förberedelse som gäller till den Thailändska aftonen vi ska bjuda våra nära och kära på.



Det var allt från Jenny Edlund för den här gången!

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0