härligt väder må jag säga

Åh vilka vårkänslor man får idag då, solen skiner och det är skönt.
Jag ska åka ut en sväng till mormor och morfar och sitta lite "morfar vakt". Det blir nog att sola lite på altan där för solen verkligen steker på framsidan:)

Igår så var vi med mina små syskon till tandläkaren, ingen av dom hade hål Grattis!
Vi åkte hem hit efteråt å käka lite, blev thaimat för mig och Ronja och Mattis åt som alltid Mc:donalds.

På kvällen så åkte Jollan och jag till Cissi för att fixa inbjudningskort till Dannes födelsedag. Då passa vi på att gå in till pappa en sväng och säga hej. Jag har inte haft med Jollan till kyrkogården förut, bara när hon låg i min mage. Så nu fick hon säga hej till sin morfar på riktigt.

Nä nu måste jag åka men skriver nog en bit till sen om jag har nåt vettigt att prata om;)



Hejdå sålänge!

Kommentarer
Postat av: A-K

Jag håller med! Det härliga vädret är ju helt underbart! Som jag har väntat på det. Nu är sommaren inte långt borta, med allt vad det innebär... Kan tyvärr inte komma den 25:e. Har samtal utlagda flera veckor de kommande två veckorna:( Men den 9 maj kommer vi! Kram kram

2009-03-18 @ 14:22:26
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0