Härlig lördag men kall!

Jollan och jag kom upp skapligt idag. Danne åkte till jobbet och vi åkte in till stan för en fika med moster Cissi.
Vi satte oss på Linds och smällde i oss varsin räkmacka, hur god som helst, med en stor mugg varm choklad med grädde till. vilken nyttig lördag hittills:)
Jollan satt med i en barnstol, hon har blivit så stadig min lilla tös. Bilder kommer från våran fikastund om ni inte redan har kollat in på syrrans blogg där jag såg att hon redan har uppdaterat.

Ikväll så ska jag och lillsnuttan följa med mamma och Benke till Marie och Håkan ( Benkes syster). Dom har flyttat in till stan i dom där nya höga husen vid stångån (som kostar skjortan), ska bli spännade och se hur dom ser ut på insidan:)
Vi skulle få en bit mat där oxå.

Igår var vi ju somsagt hos Dannes mamma och åt lite hemmagjord pizza, jätte trevligt. Tindra passa så bra en den lilla koftan hon fick av mig, självklart Hello Kitty vad annars?:)
Jollan satt så gulligt och mysade med sin farmor, det är så kul när man ser att hon känner igen folk:), hon blir så glad då.

Jollan har fått sig ett par solglasögon till sälen oxå så hon klarar av solen i sin pulka, om vi har turen att få nån sol såklart men det får vi hoppas. Av  Farfar och farmor fick hon sig ett par fina fårskinstoflor idag på torget, hur söta som helst i rosa, då passar hon bra ihop med sin mamma fast jag har gråa.

Ja kort från helgen kommer imorgon för nu sitter jag hos mamma så kan inte lägga in några.

Ha nu en jätte trevlig lördagkväll!

                                      Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0