Födelsedagskalas igen!

Idag fyller Ronja 16 år så det blir att åka till Tallboda lite senare sen för att fira henne.
Måste förbi Ikano oxå en sväng innan för att köpa det sista till henne, har en hunka till att köpa för.
Vi har bestämt att vi köper för tre hundra var till alla syskon. Förr så hade jag ingen direkt budget för hur mycket mina syskon skulle få presenter för när dom fyllde men det brukade hamna vid 500 lappen ungefär. Men Danne och jag ihop har ju nio syskon så det lägger gärna iväg lite, så tre hundra är våran gräns nu för tiden. Men ingen som klagat på det så det va ju tur:)
Vi har någon som fyller varje månad och vissa månader är det två eller tre och även fler som fyller.

januari-  mamma, Cissi, Micka, Hampus & Lena
februari- farmor
mars- Danne, Ronja & Ove
april- Fanny & mormor
maj- Kalle, Angelica & Sandra
juni- Jag, Mattis & Sollery, ( Dannes mormor) & Chico
juli- Towe
augusti- Benke & farfar
september- Emmy & Cissi & kalles lilla bebis sen oxå.  ( pappa den 15 sep)
oktober- Sarah
november- Tindra, Joline & Felicia
december-  Morfar & Sten    sen alla julklappar till alla oxå.

Tror ni Visakortet går på högvarv eller?!
Men det är ju bara trevligt med lite födelsedagar:)

Nu ska jag nog göra mig iordning lite så man kommer iväg sen
Danne, jag och Jollan var ute och gick förut då gick vi till brasken och skulle pumpa Jollans däck på vagnen, vi smet in en sväng på shell för att kolla vad dom fått in när dom blivit seven eleven. Danne köpte nån wok och jag en calzone, det var jätte gott.


                        Mina coolingar!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0