Fina bakgrunder!

Det här hittade jag på datorn när jag satt och kolla. Jätte fina bakgrunder som Mattis har suttit å pysslat med.
Står jätte snyggt tycker jag.
Jag måste komma på nåt fint att tattuera in Joline och hennes födelsedatum. Har alltid velat ha födelsedatum vid fotknölen, men har ju skrivit på ena benet redan och tyckte det gjorde så ont, så där har jag tänkt om lite.
Det lutar åt att ha nåt snyggt i nacken, men måste komma på nåt bra eftersom jag redan har stjärnor på skulderbladet.
Jaja jag ska ju inte tattuera mig ännu, för det gör så jävla ont tycker jag. Sen vill jag inte göra det i Sverige, har gjort mina andra i Thailand känns inte som det gör lika ont där. Ja jag vet jag är dum i huvet men det kan inte jag rå för, är tyvärr född sån:)





Du är så söt Mattis. En sak vill jag bara att du ska veta

                           JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0