Fick mycket gjort idag!

Jippi bilen gick att fixa för en vättig slant, det va inte dåligt det. Sånt är man inte van vid direkt.
Så nu kan vi ta bilen till sälen och hoppas på att vi tar oss hem igen:)

Jollan var tidigare idag på kontroll hos Åsa och hon var mycket nöjd med henne. Jollan följer sin kurva hur bra som helst, hon hade gått upp ½ kilo och växt en cm sen sist (5520 g & 59 cm). Det roliga var att när vi hade lagt Jollan på mage för hon ville se hur stark hon var, då lägger Jollan av en sån jäkla brakare, lät som en riktig karl. Rätt i huvudet på Åsa men det var inte första gången för när hon var en månad så skulle Åsa kolla i hennes navel och precis när hon tar ner huvet så släpper sig Jollan.
Är väl bara för mysigt:). Sådan far sådan dotter säger jag i det här fallet. Nu kommer jag säkert få nån kommentar att hon är lik sin mamma, men dom som säger det ljuger självklart, inte skulle jag släppa väder heller:).

Direkt efter BVC så åkte vi ut med Joline till sin mormor, när vi skulle fixa bilen för det gick snabbast om vi var två.
Jollan åkte med sin mormor till sin gammelmormor & gammelmorfar. Där hade hon jätte mysigt. När vi kom dit så sov hon så gott så vi fick väcka henne tillslut när vi skulle hem. Min trötta lilla tös, det har hon nog ärvt av lilla mig:)
Men det är ju så skönt att sova.


Jollan hemma hos gammelmormor & gammelmorfar.

Nu ligger mina två älsklingar i soffan och sover, ska väl försöka få in Danne till sängen eftersom han ska upp å jobba imorgon.

Ni får hålla koll på corren, tror att våran bild kanske kommer med den här veckan, vi fick hem en bild på posten idag som jag beställde, blev jätte bra tycker jag:)

Ni glömmer väl inte mitt kryddparty den 25 mars?!
Hör av er när ni vet om ni kan komma eller inte.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jag tror allt att Jollan är lik sin mamma oxå i fis läget.. hahaha.. hur vra det med fistävlingarna? =) Puss!!

2009-03-12 @ 18:52:07
Postat av: Sofie

Föregående inlägg var ju från mig =)

2009-03-12 @ 18:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0