Ett bra köp, lite oäkta bara:)

Mattis, jag och Jollan gick till affären idag för att hämta mina solglasögon som har kommit, dom var supersnygga tyckte jag. Blev mycket nöjd över mitt köp, sen fick Mattis syn på att Lacost märket var fel, svansen var åt fel håll. Så jag har alltså köpt ett par oäkta Lacost solglasögon. Men skit samma jag tycker om dom iallafall:), allt kan ju inte var perfekt den krokodilen ville inte ha svansen som alla andra och det är ju inte hans fel eller hur?



Mattis och jag blev lite onyttiga oxå vi köpte med kebab och pommes på vägen hem, smakade bra.
Min lilla sötnos ligger ute i vagnen på balkongen och sover så söt, småbarn sover så skönt ute i friska luften hur bra som helst.

I eftermiddag så ska Mattis, Ronja, jag och Jollan åka till ikano och fixa det sista till sälen. Jag behöver en mössa, det hittade jag en snygg på Stadium igår, en mörkgrön Everest för 99kr så den får det bli. Jollan behöver en barnpulka som vi kan dra henne i. Hon fick ju en jätte fin fårskinspläd av sin gammelfarmor/farfar i julklapp som nu kommer till användning.

Ja vi får se vad dagen har mer att bjuda på. Oj nu snöar det igen. Efter sälen vill jag ha vår!
Solen ska skina, blommorna ska börja blomma och fåglarna ska kvittra, det är vår det!

Ha nu en fortsatt trevlig dag allihoppa!

Huggies!


Kommentarer
Postat av: A-K

Ja, jag längtar med efter våren! Känns som att den är på G, men tvekar lite... Hoppas ni får det kul i fjällen. Många kramar, AK

2009-03-10 @ 16:39:48
URL: http://chezannakarin.blogspot.com
Postat av: A-K

Glömde säga att du är skitsnygg i glajjerna (glasögonen...)! Puss

2009-03-10 @ 16:40:46
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0