En lugn dag hemma!

Ibland så är det bara så underbart att bara ta det lugnt hemma. Tyvärr så har min lilla tjejja blivit ännu mer sjuk nu, hon har fått feber och kräks och det som kommer i blöjan ska jag inte gå in på mer, men sjuk är hon iaf så jag ska kontakta BVC imorgon för hon har antagligen fått svamp i munnen oxå, usch det låter så äckligt men så mycket var det inte och mamma trösta mig med att det var väldigt vanligt.

Danne kom hem efter jobbet vid halv två idag då la han sig i sängen med oss tjejer och gosa lite, så mysigt:)

Lite senare kom Hampus en sväng. Mamma och Mattis tittade även in mycket trevligt. Mormor Anette längtade så efter sin lilla Joline. Man ser verkligen att Jollan känner igen sin mormor för hon lyser upp i hela ansiktet när hon kommer. Tro det eller ej men jag fick med världens leènde på kort oxå idag när mamma stod och busa framför Jollan när jag tog fram kameran. Dom korten är lätt räknade så det är så kul när man lyckas:)


Jollan provade lite av sin fjällen outfit! Så söt min lilla tjej!

Jag har faktiskt bokat dop idag också, det blev på Jollans sexmånaders dag ni som vet när hon föddes får räkna efter:)
Jag hoppas att jag inte kommer göra någon ledsen för vi måste verkligen dra in på inbjudningarna, det blir alldeles för många närmre 70 personer. Så bara släkt och närmsta kompisar till mig och Danne kommer.
Eller vi hoppas att ni vill det såklart:)
Så om vi har missat nån så ber jag om ursäkt nu i förhand för kommer säkert glömma det sen, men somsagt Danne och jag är såkallade skillsmässobarn då blir det många släktingar.
Pratade med faster Lotta, hon är så himla snäll mot mig hela tiden å fixar och donar, nu ska faktiskt hon och Lena hjälpa mig med smörgåstårta till dopet så jag slapp göra alla själv för det går nog åt 5-6 st och det tar ju ett tag, så tack så jätte mycket:) Guld värt!
Mamma ska hjälpa mig med tårta till kaffet, om hon inte glömt men jag ska nog lyckas påminna henne;) se hur bra jag har det, alla är så snälla.

Åh jag längtar så mycket tills Kalle och Cissis lilla bebbe kommer det ska bli så spännande och se vad det är för en liten rackare där inne:). När Cissi berätta för mig att hon var gravid grät jag floder av lycka, jag kunde knappt prata så lycklig blev jag. Det kommer bli så kul. Även att Jollan bara är fyra månader snart så är Cissis lilla bebis mycket efterlängtad. Vi har ju alltid sagt att vi skulle ha barn samtidigt och om jag fick en flicka och Cissi en pojke skulle vi byta fast det har jag ändrat mig om för jag älskar min lilla tös:). Men det känns faktiskt som att det är en liten busig kille där inne i syrrans mage.

Det var nog allt för idag, mycket roligare än så blev det tyvärr inte.


Jollan har sin bithand som en napp, den lilla token:)

Sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0