Det blev en trevlig lördag & en sömnig söndag!

Danne fick ett gulligt ryck igår, han fick för sig att baka lite å vilka goda kakor det blev.
Jag äter inget fikabröd jo kex å sånt, men dom här kakorna lyckades han verkligen med.Snickerskakor.
Så söta så det är lagom med en åt gången fast flera gånger om dagen:)
Så vill nån ha recept så säg till så skriver jag ut det på bloggen.

Här kommer lite bilder från Dannes bakverk:


Så söt han är i det fina förklädet, så där ser det ut innan det är klart
kanske inte så lockande.
Men så här ser dom underbara kakorna ut när dom är färdiga:

Ser helt okej ut tycker jag, så säg till om ni blir sugna bara!

Ja kvällen fortsatte vi ju hos Åsa och Pierre som sagt. Där blev vi bjudna på helt underbar mat, jag åt hur mycket som helst, potatisklyftor & jag tror det var kyckling i en jätte god sås och sen ceasar sallad.
Tro det eller ej men jag är väldigt imponerad över kvällen oxå varken Danne eller Pierre somna, Pierre följde oss tom. till dörren och Danne somna i ens i bilen.
     
Tack så jätte mycket Åsa och Pierre för en god middag och en trevligt kväll!



Joline var mycket trevlig igår kväll, hon var vaken en halvtimma
när vi kom ungefär sen sov hon i deras säng enda tills vi åkte hem.
Den lilla sömntutan:
)


Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Mattis

är de danne eller joline som bajsat i stekpannan på bild 3?

2009-03-01 @ 16:58:58
Postat av: sarah

jag vill gärna ha receptet! :)

2009-03-01 @ 18:44:24
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: cecilia

vilken duktig kille. jag jag äskar ju snickers men kalle tål ju inte nötter. han har suttit nu här i en timme och först få i sig en pizza... jag kanske får smaka era kakor... pussen

2009-03-01 @ 19:39:14
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vilken karl du har:D

2009-03-01 @ 19:52:50
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0