Allt i allodag!

Ja idag har det varit en sån där dag som man ska och vill ha mycket gjort. En del har jag nu fått gjort. Dammat hela lyan och gjort en storstädning på toaletten så ni som kommer på onsdag kan sitta ner där utan att det luktar illa:)

Danne slutade klockan ett idag och då blev det stuvade makaroner med korv. Jollan åt lite potatis och bröstmjölk även idag. Det blir att köra det den här veckan sen får vi testa på nåt nytt. Igår var Jollan tokilsken, hon fick smaka lite äpple &bananpurè och hon gilla det verkligen hon blev tokilsken när jag försökte ta bort det. Lilla matvraket:) Men det är ju bara roligt att allt går så bra och mammas tutte är ju bara intressant när hon är hungrig så det kommer nog inte vara några problem att sluta med sen när den tiden kommer.

Ja nu ska jag ner till tvättstugan och slänga i lite kläder, hur mycket tvätt som helst har vi. Jag har varit lite slarvig på tvätttider nu igen:(

Sen klockan 18:30 ska Lovisa och jag träna ska bli skönt. Vi måste verkligen komma igång igen. Jag vill inte ha den här hängande magen som jag har efter graviditeten den bara måste bort. Blir äcklad. Många säger att det inte syns nåt och att jag har gått ner så snabbt. Men jag ser den när jag kollar på mig själv och JAG GILLART INTE!

Så nu ringde Mattis han och Sarah och Felicia skulle komma ner en sväng.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0