1177

Inatt har det inte varit en jätte rolig natt. Joline sov väldigt oroligt pga febern antar jag. Jag skulle ringa till BVC men det blev inget samtal för mig, ibland är jag bara så klumpig. Dom har telefon tid mellan 11-12. Tjugo i tolv så är Jollan super trött så jag tänkte att jag hann söva henne innan jag ringer, vem somnar om inte både Jollan och Jenny. Men det fick bli att ringa 1177 istället och dom hade svar på mina frågor. Så det löste sig iaf, Jollan har ju fått lite vit beläggning på insidan av kinden men jag skulle bara ta lite whichy (stavning?) vatten på en tuss och badda på, hoppas att det hjälper.

1177 är mina bästa kompisar. Cissi tycker dessvärre inte om att jag har så bra "kontakt" med dom för när vi bodde tillsammans precis efter Cissi kom hem från sjukan så använde jag dom lite för ofta tyckte hon. Men när hon blev lite dålig så blev man ju lite orolig va och var tvungen att ringa och rådfråga hur jag skulle gå tillväga och det slutade ofta med att vi fick hoppa in i bilen och ge oss i väg till sjukan igen och det var visst inte populärt hos Cecilia:). Men vad gör man inte när man är osäker, jag tar alltid det säkra för det osäkra och ringer mina bästisar på 1177. En del säger att jag är en hyptrokondiker eller hur det nu stavas och sägs, men absolut inte jag tror bara att jag är sjukare än vad jag är oftast, det är väl fullt normalt?! kanske inte:)

Vi får se om jag skriver av mig en bit till ikväll för Jollan börjar bli lite otålig.
Blir nog kanske att ta en sväng upp till Berga och möta prinsen som slutar vid halv nio.
Men nu ska jag försöka få i mig lite mat, det är så jäkla tråkigt att äta själv. Ville att Cissi skulle komma idag men hon mådde illa, rackarns unge där inne:)



Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Bättre ringa en gång för mycket!

2009-03-03 @ 17:59:44
URL: http://www.metrobloggen.se/tjiips
Postat av: Lovisa

gud vad söt hon är!!!! smälter.



Hoppas den lilla sötnosen får bli frisk snart!

2009-03-03 @ 19:46:22
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Maria & Mackan

Mackan hälsar att Joline är såååå söt!!!

Hoppas att allt är bra med er och att Jollan frisknar till snart =)

Kramar M & M

2009-03-03 @ 20:48:46
Postat av: Maria & Mackan

Mackan hälsar att Joline är såååå söt!!!

Hoppas att allt är bra med er och att Jollan frisknar till snart =)

Kramar M & M

2009-03-03 @ 20:50:02
Postat av: Maria & Mackan

Mackan hälsar att Joline är såååå söt!!!

Hoppas att allt är bra med er och att Jollan frisknar till snart =)

Kramar M & M

2009-03-03 @ 20:51:19
Postat av: Lovisa

M&M som dom man kan äta..? fniss

2009-03-03 @ 21:33:22
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0