vilken skön måndag!

Idag har det ju verkligen varit ett strålande väder må jag säga. Det tråkiga var att jag vaknade med huvudvärk som har suttit i hela dagen, men det är smällar man får leva med:)
Jollan och jag tog en promenix till plaskdammen här i Johannelund lagom tills Danne slutade jobbet vid ett. Där var vi ett tag och badade fötterna och Jollan ville gå runt poolen och titta på alla andra barn som badade, hon skrattade åt dom när dom plaskade:)
Ja när pappan i huset kom hem så gjorde vi iordning oss för en tripp ut till mormor. Först så hämtade vi Mattis och Ronja som ville följa med ut å sola lite. I Slaka så bjöds det på raggmunk eller biff, potatis å sås. Smakade jätte gott.
Tack mormor. Mattis och Danne klippte gräset medan jag inte gjorde ett skit faktiskt:)

Ikväll så har jag varit på en sommarfest med goa glada människor som är återförsäljare på alpnaering. Där bjöds det på mycket god mat och sen hade vi vinhazard, super kul:) fast jag fick bara med mig en flaska hem tillslut, attans men det va ju alltid något.


                     Ett glatt gäng!

Nu ska jag krypa till kojs med mina älsklingar som har varit hemma helt själva utan mig å jag har saknat dom såå.
Hoppas på att inte huvudvärken är kvar imorrn.

Just det A-K ja sa jag att vi skulle ha tränat idag, men jag hade helt glömt bort festen. Får bli en annan dag, det jobbiga är bara att jag har så jäkla mycket inplanerat.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ingen fara, bara säg till när du har lust så kan jag säkert. Har ju sommarlov... Ska träna sju ikväll igen om du är på? Det är som sagt bara att säga till. Kram kram!

2009-06-23 @ 10:26:19
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0