Våran lilla tjej hon kan hon!

För varje dag som går så får vi se nya framsteg som Jollan hittar på.
Tiden verkligen springer iväg det är över sju månader sen jag låg i sängen och kämpade för att den där lilla krabaten skulle komma ut.
Men nu går det extra fort för hon gör nya saker varje dag och det är så kul att se.



Jollan kan:
sitta helt själv utan något stöd
ta sig till ställen hon vill på ett eller annat sätt
hon sätter sig självklart upp från liggande utan våran hjälp
snurra runt från alla dess ställningar
säger mamma när hon är lite trött & ledsen
pappa säger hon fast inte riktigt helt klart ännu, men man förstår att hon menar det
står upp själv och håller sig i bordet jätte länge
igår stod hon helt utan stöd i flera sekunder
hón vinkar för fullt
skrattar som aldrig förr
hon äter allt, då menar jag allt (nästan)
sen tvättar hon sig jätte duktigt
sover hela nätter utan några problem
hon traskar omkring hela tiden med våran hjälp, men hon tar stegen helt rätt



Ja jag tror att jag fick med allt, duktig eller hur?
Det tycker jag iaf:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hon är sjukt duktig. aldrig hört nån som är så tidig med allt, inte vad jag kommer ihåg iaf:) pussa på henne från mig!

2009-06-22 @ 17:28:02
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hon brås verkligen på sin gudmor... Skrämmande likt verkligen.. =) Jag kan också allt det där.. ;) Puss

2009-06-22 @ 21:53:43
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0