Uppdatering

Nu hade jag visst varit dålig på att skriva här inne. Men det har ju varit sånt stålande väder så vi har varit ute in i det sista hela helgen. Danne har ju somsagt jobbat hela långa helgen så Jollan och jag har tillbringat den mesta tiden hemma hos mamma.

I lördags åkte vi ut tidigt till Tallboda för lite solning och bus med mina småsyskon. Jätte mysigt.
Där blev det att sitta i solen lite undertiden Jollan tog sig en tupplur i skuggan. Det bjöd på lite lek med boll och annat skoj.
Vi satt länge och mös på filten i gräset. Ronja målade Jollans tånaglar, rött jätte sött. Så nu sticker hon ut lite den lilla sötnosen.


Moster Ronjas nymålade tår & Jollans röda fina tåssingar:)

Det blev att åka till Cissi en sväng på kvällen för lite möhippa. Jag gjorde en ansiktbehandling och sen bjöd på lite godsaker. När vi var färdiga med det så gick Cissi, Jollan och jag å handla lite godsaker till kvällen. Det bjöds på en härlig salladsbuffè.
Jag åkte och hämtade Chico som hade smitigt ut till mamma och dom på grannfesten, inte ville han sitta hemma heller när dom andra festade och hade kul. Men han fick följa med hem och sova hos oss en natt. Så mysigt.



Söndagen jobbade ju Danne igen då såklart, men vi for ut skapligt till Tallboda för att fira Mattis som fyllde 18 år igår.
Han skulle ha jobbat på sin födelsedag så alla kom i söndags istället.
Där bjöds det på hamburgare och pommes med massor gott till.
Självklart blev vi kvar i Tallboda länge som vanligt. Vi kom hem straxt efter Danne.

Tyvärr så har jag ju inga bilder nu somsagt men det får komma lite i efterhand:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du missade ju att berätta att jag och min prins förlovade oss i söndags... Slarvigt Jenny... så en kram får du bara en liten

2009-06-03 @ 22:27:09
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0