Måndagens händelser!

Har ju inte tackat för alla fina saker som Jollan fick när mamma och Ronja kom hem från Ullared i måndags.
Lite fina leksaker till Jollan och Ronja hade köpt en fin baddräckt till henne. Super söt.
Ullareds måsten fick hon oxå och det är strumpor:). Sen en fin klänning. Badleksaker.
Och jag fick ju en del bra och ha saker oxå. Tack så jätte mycket mamma.
Sen va det ju en sak till, nu kan Danne damma fint här hemma igen med alla engångstrasor. Danne är helt beroende av dom. Men jag måste hålla med om att dom är riktigt bra faktiskt.



Hela månaden solade Danne, jag och Jollan eller Jollan var i skuggan och vi med efter ett tag för fy fan så varmt.
Meningen var att vi skulle vara i Tallboda för att det skulle komma en å fixa mammas tv men icke sa nicke det dök aldrig upp någon. Men vi hade det mysigt ändå.



Sen blev det att åka till Grebo med Benke och hämta Dannes båt som han ska sälja. Ännu ett bidrag till den nya båten. Dom kämpar på killarna men jag tror att det blir bra. Ut med gammalt skit å in med nytt:) Fast den nya är nog inte skit:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0