Hipp hipp hurra för Johanna idag!

Ja Jollan och jag blev kvar en natt till i husvagnen. Danne åkte med Cissi och Kalle hem igår medan jag inte kände för att åka hem riktigt än. Danne skulle träffa lite killkompisar igår så då tänkte jag att Jollan och jag lika gärna kunde stanna kvar ett tag till.
Vi hade det jätte mysigt i vagnen som alltid. med god mat, kortspel och ost med kex:)
Jollan längtade nog lite efter sin pappa tror jag för när hon skulle sova så dög bara Mattis, kille som kille:)
Nä man jag måste erkänna att mattis är en kung på att söva Jollan.



Men det var riktigt tomt utan Danne man är ju van att ha honom vid sin sida när man sover. Även att Jollan är riktigt mammig just nu så saknade hon pappa för jäklar vad hon lös upp när Danne kom ut till bilen när vi kom hem:)



Jollan och jag tillbringade natten i yttertältet och vi sov super skönt må ni tro. Varken för varmt eller kallt. Jollan sov i sin resesäng i en timme ungefär sen ville hon ligga hos mamma och det gjorde mig ingenting eftersom jag låg helt själv. Så vi gosade ihop oss och sov hela natten lång.



Idag så fyllde ju Johanna våran kusin 21 år så det var vi ju tvungna att fira såklart. Hon blev oxå kvar en extra natt som jag i vagnen:)
Så det blev ju självklart tårtkalas, mums fillebabba. Jollan åt en chokladboll, så söt hon gillade det kan jag lova:)

                
                                  Grattis Johanna!



Ja helgen har ju bestått av campingliv med regn, sol, skratt och god dricka å mat. Hoppas att ni har haft en super bra helg.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0