Grattis Mattis!

Jag har ju varit lite dålig på att blogga så jag har ju missat att säga att Mattis fyllde 18 år i tisdags. Eller jag har ju inte missat det helt för jag skrev ju att vi firade honom i söndags.
Men Mattis var ledig sen ändå på hans födelsedag så vi åkte in till stan han, jag och Jollan. Det blev först lite shopping för honom. Fina linnen och en super snygg t-shirt. Skit snygga sommar kläder:)
Sen gick vi till Steves för Mattis ville ju självklart köpa sin första lagliga öl. Å det gjorde han. Jollan och jag åkte hem lite senare när Mattis kompis hade kommit för jag kände att dom klarade sig bra utan oss för det blev ju inte en öl direkt:)
Är så glad för Mattis skull som äntligen fyllt 18 år. För vad jobbigt det har varit att han har varit yngre. Han ville ju liksom vara med och nu kan vi gå ut på uteservering i sommar och ta en öl. Hur kul som helst. Nu ska bara mina två syrror bli lite äldre oxå:). Men dom umgås ju med folk i deras ålder så det blir ju inte lika jobbigt. Mattis har ju alltid varit med äldre och det kan ju bli lite jobbigt ibland.

Men som sagt Mattis tack för en trevlig dag på stan och jag hoppas att du hade det kul sen:)



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0