Agnes dansar bal!

Idag så fick vi se den supersöta Agnes som dansade sin bal. Hon hade en jätte fin röd klänning som passade perfekt till hennes blonda hår. Åh ibland blir jag så avis på mina systrar å kusiner dom är så himla söta å snygga och klär sig i kläder som jag aldrig skulle passa i. Men sånt är livet:) bryt ihop å gå vidare bara.
Men kusin Agnes var iaf jätte duktig idag. Och hennes nya pojkvän fick man se oxå. Fast det var inte hennes danspartner.

Här kommer lite bilder se och njut:

               Agnes & pojkvännen!


     Agnes & hennes danspartner + pojkvän
         

                   Bror Anton och stolta mamma,
             Agnes måste lära sig hur man uppför sig:)


               Mitten raden, andra paret där hittar ni Agnes

      Här är mupparna som jag var på bal med!

Efter balen så åkte jag ut till Tallboda för där var resten av familjen. Killarna håller på att köpa båt som jag sagt innan och nu verkar det som dom har hittat något. Dom skulle ha åkte till ett ställe i Örebro idag men det blev inte så. Men imogon ska dom upp skapligt och åka till Oskarshamn. Hoppas att båten duger åt dom annars är det en onödig sträcka, men det blir nog bra.

Kvällen avslutade vi på Maxi för jag var tvungen att fylla på med lite välling. Jollan den lilla snattarn hade gömt en leksak vid sidan om sig så vi fick gå tillbaka och betala den. Din lilla buse du får inte gömma saker sådär:)

När vi skulle hem så såg vi att det var massa bilar på Rusta parkering så vi svängde in där en sväng och kollade när dom sladdade runt, det är rätt kul. Sara var där oxå så hon kom bort till oss.
Det var kul att se dig tjejen. Saknar dig.
Glöm inte bort att ringa Mattis när ni är ute å åker med massa bilar nästa gång, för han ville verkligen inte åka hem:)

   Jollan & Sara kollar på alla bilar som sladdar runt:)

Nu ska jag nog sussa lite, är ju en dag imorgon oxå.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Lilla Jenny-Penny du är alltid lika gullig i vad du än sätter på dig, som idag, vem mer än du sätter på dig en kjol och drar upp den över tuttisarna så att det blir en klänning?. Nej just det, bara du kan göra så. ja Ronja skulle jag kunna tänka mig också men iallafall du är alltid lika söt, fin och gullig. Ja Agnes var skitsnygg en kanonklänning på en kanontjej. Snygg kille har hon skaffat sig med, nu återstår det att se om han klarar det stora provet. att träffa oss utan att svimma av alla kommentarer som kan ploppa ut. eller hur tjejer?? Natti natti det blrv sent/tidigt inatt, hämtade Ronnis i Åtvid.

2009-06-07 @ 03:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0