Helgen var bra, din med?

Självklart så kunde vi inte hålla oss hemma som vanligt. Vid ett hugget så styrde bilen mot Gusum camping för lite båtåkning.
Först så tog vi svängen förbi Jula för att köpa en ny ring till båten och ett snöre efter det så hämtade vi upp lilla Ronja som hade varit på fest dan innan så hon hann inte med mamma å dom andra.

När vi kom ner så hoppade Danne och dom andra direkt i båten. Ronja & Jossan var först ut på ringen. Dom hade jätte kul, men smärta smärta, Killarna hade kört så fort så dom flög av. Åh vilken fart Ronjas flytväst gick sönder. Jag fick massera henne sen sån träningsverk hade hon, stackars gumman:(
Men kul hade dom för Ronja gav sig upp på ringen en gång till på söndan med Danne. Dom var så söta när dom åkte iväg.
                
                     
                     Danne & Ronja                Jossan & Ronja väntar
                                                                  på att åka en tur

Jollan och jag var kvar i husvagnen och hade det mysigt med dom andra.
Det märks att hon verkligen trivs på campingen när hon kryper omkring och hittar på bus:)

Självklart så bjöds det på gott grillat på lördagkvällen som alltid.
Och det blir ju aldrig fel med alpnaerings kryddor på det oxå:). Har sålt en hel del till campingfolket
( med mammas hjälp). Så det är kul att folket gillar det. Åh den här månaden så är det erbjudande på Aloe Vera den kostar 189 kr ord. pris 225 kr så det är en bra rabatt. Aloe Vera är nästan ett måste nu på sommaren. Sätt en klick på kroppen när du brännt dig, fått myggbett, getingbett, klåda eller andra sår. Ja har man barn så är nästan Aloe Vera ett måste hemma. Om dom bränner sig på spisen eller en varm kopp om man inte är tillräckligt uppmärksam, olyckor kan ju ske tyvärr. Men hör av er till mig om ni är intresserade. Jag beställer den 8/7 på förmiddan så imorrn är det bra om jag får veta:). Himla bra köp iaf. (tuben är på 220 ml)

Ja jag vet inte mer vad jag ska säga om helgen ni får kolla på bilder som vanligt istället:)

Jossan & Ronja                 Sådan far sådan dotter:)

Mormor jag älskar å    Ronja solar å har det     Lite fix innan båtfärd
dra i ditt fina hår:)         riktigt skönt


Vilket bra ring du köpte pappa, den är jätte rolig:)


                    Ronja å Danne kör för fullt:)

Hoppas att ni har haft en lika bra helg som oss.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0