Hej lördag!

Jag trodde knappt att jag skulle få upp ögonlocken imorse när Jollan väckte mig och ändå så var det inte så jätte tidigt 08:30. Men vissa mornar är man bara så seg och idag var en sån dag.
Men det gick bra tillslut, Jollan fick lite välling i magen sen så var det bus bus bus som gällde. Men vi låg kvar i sängen å busa en timme tror jag:)
Upp å hoppa Jollan ville leka med sina leksaker:)
Jag började plocka lite smått sen drog jag fram dammsugaren och körde ett varv. Klockan närmade sig halv elva och Jollis blev hungrig på lite gröt. det var knappt att hon orkade äta upp gröten så trött blev hon. Hon blir helt slut i den här kvava luften. Så jag la henne lite i sängen och lillsnuttan somnade direkt.
Så jag passade på att skura golven oxå. Gäller ju att hålla iordning så dant som Jollan kryper omkring.

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att golven så torka sen så ska jag ta tag i tvätten. Danne har somnat om här brevid och Jollan sussar sött.

En lördag som denna vet jag inte vad den har att bjuda på ännu. Mattis ringde precis å tjatade att vi ska komma ner till campingen, men vädret är ju inte så där jätte kul och när det är tråkigt väder så blir jag så jäkla rastlös i vagnen.
Så vi får se vad som händer, skulle behöva fixa det sista på lagunan så vi kan sälja den.



Ha en toppen lördag!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

nu är ja tillbax på blogg.se adressen är: karleksbarn.blogg.se



Kram

2009-07-04 @ 22:53:52
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0