Grattis Henka!

                   Grattis lilla Henka som fyllde 20 år den 12 juli!

Det var ju självklart tvugnet att firas med en stor fest som var hemma i Malmslätt igår.
Vi fixade iordning oss och var klara för att farmor och farfar skulle komma å hämta oss.
Men Danne hade kännt sig lite hängig och det började göra ont i lungorna liksom.
Så han ringde 1177 mina bästisar för en hyptrokondiker som jag:)
Han fick tid på sjukan halv åtta så vi skulle åka innan. Men ingen Danne kunde komma
efter för han hade fått lungiflammation:( nu igen.

Men Jollan å jag körde loss ändå. Det var en super kul kväll. Med mycket god mat å dricka.
Jag hängde i baren å gjorde drinkar ett tag å dom uppskattades, iaf av mig själv:)

Självklart så var jag framme med kameran och fick med en hel del bilder som ni
kan njuta av nu:'

Lite vimmelbilder:

Grattis grattis grattis Henka, du kan nu köpa din egna sprit!
                      

Storasyster Hanna var såklart framme oxå, här med den nya killen!
Farfar & Henka stå å barhänger lite:)


Mina största barkunder var Lotta & Helene, dom gilla det:)
Martin han gör sig lite fjortis tycker jag nog:)


                                     Kussarna Bill & Bull! 
                      Vi har det alltid lika kul ihop, eller hur Hanna?
                      

Å Monika som trodde jag gick fram för att hjälpa Henka att dra upp
brallorna, hon kände inte mig tillräckligt hör jag det.
Ner med dom bara..mohhaaaaa!


Tusen tack för en super trevlig kväll, jag hade verkligen toppen roligt.
Nu ser vi fram emot min 25- års fest om ett år ungefär.
Kommer bli jäkla skoj:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag hade dock inte lika roligt med Hanna och dig... Fy faan vad ni gick ihop med varandra och mobba ut mig... Era jäklar. Det ska ni får igen... // En hemdlysten gravididtetskossa

2009-07-27 @ 15:11:07
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0