Det värmer!

Jag vill bara säga tack till alla som har skrivit till mig, det värmer verkligen.
Det känns skönt att veta att så många bryr sig även att inlägget inte var nån plan till nån slags sympati.

Idag känns det bättre mycket mycket bättre.
Vi fick precis våran gamla bil såld. Jippi!

På måndag blir det att förstöra alla pengar på Ullared. Nä inte alla kanske:)

Nu ska jag ta på Jollan sen ska vi åka bort till Towe som fyller 16 år idag.
Grattis gumman!

Men tack igen för allt stöd det hjälper verkligen.
Tårarna rann som en flod när jag läste alla kommentarer, man råkar ju vara lite känslig;)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tror inte heller att det var ett sympatiinlägg. Ibland känns allt bara skit, och man vill skriva av sig. En bra sak med bloggar är ju att man kan skriva av sig och man veta att de flesta nära läser, istället för att prata "live" med alla. Hoppas allt är bättre nu, och att gårdagen var så fantastisk som en Ullredsdag kan vara;) Puss på dig! Har förresten en sak till Joline som jag köpte när jag var i U, men kanske är hon för liten? Kanske kan ses en dag, om du har tid och lust?

2009-07-14 @ 14:02:57
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0