Varför yoymivida?

Nu har ju en del undrat varför jag heter så där lustigt men så lustigt är det faktiskt inte.
Men Cissi min lilla sötnöt hon har suttit å försökt lista ut vad det ska betyda, om det va nåt hemligt språk jag kom på typ istället för Joline eller nåt, ja ibland så kan man ju bara fråga mig istället din lilla knasboll:)

Ja jag satt ju i evigheter och försökte komma på ett namn som skulle passa men är man lite efter med bloggandet så är ju allt upptaget så klart.
Men sen kom jag på den bästa ideèn, jag läste spanska tre år på högstadiet och lite hade jag kvar från det så då blev det
yo y mi vida som betyder jag och mitt liv. Passar väl perfekt tycker jag.
Nu har ju Cissi länkat mig så ni behöver ju inte komma ihåg det heller kan ju inte bli bättre.

Nä nu ska min lilla tös äta lite, sen ska man väl försöka komma i säng lite skapligt ikväll tror jag.

Här är min lilla älskling


Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Äntligen! Vad kul att du börjat skriva. Sitter på el trabajo (min skolspanska sitter med kvar...) så jag kan inte läsa allt nu, men ska läsa ikapp senare och självklart lämna kommentarer! Kram, Äjkäj

2009-01-20 @ 13:27:42
URL: http://chezannakarin.blogspot.com
Postat av: Sussi

Åhhhh lilla gullefian

2009-01-20 @ 15:19:09
Postat av: lotta tholander

jättefinsida jenny du är allt bra duktig du.måste du ärvt från din fars sida . skämt å sido duktigt tjejen. första gången jag skriver på blogg hoppas jag gör rätt. många kramar lotta

2009-01-20 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0