så satans nervös

Hej Hej!

Oj här hade jag visst glömt skriva på en dag, ska försöka att inte upprepa det.
Men jag var inte hemma på hela dagen igår. Jollan och jag kom faktiskt iväg rätt så skapligt till Ikano med Ronja,
Men där blev vi inte kvar så jätte länge, vi tröttnade så vi åkte och köpte en kebabrulle och delade på den hemma hos mamma. Sen blev Jollan och jag kvar där för Danne jobbade ju enda tills 20:30 så vi hade inget att göra hemma.
Mammas gamla grannar från björs kom på middag hos mamma på kvällen så vi åkte väl hem vid 21:30 tror jag.

När vi kom hem så var min lilla tös jätte pigg så hon var vaken tills halv tre på natten men efter det sov hon i nio timmar.
Jag tror inte att ni anar hur underbart det var, fast jag vaknade efter sju timmar av att jag trodde mina bröst skulle sprängas så fick gå upp å pumpa ur lite mjölk, men sen somnade jag en stund till innan lillan ville vakna.

Nu på kvällen så har vi varit en sväng hos mormor och morfar. För jag hade förstorat två foton på Jollan å dom som jag ville ge. dom blev nöjda tror jag nog för det va jätte bra bilder.
Det var så kul när Joline fick syn på morfar, innan grät hon men när han titta på henne börja hon skratta:)



          På den här bilden är Joline en vecka så himla liten och söt.

Nä ska väl sova snart så jag är pigg imorrn. Jag är så himla nervös för morgon dagen, Joline ska till en ortoped och kolla upp sina höfter som dom inte tror sitter helt som dom ska, så vi får se om hon får en skena vilket jag inte hoppas för det blir nog rätt så tufft. Men självklart är det bra att dom hittar felet redan nu får då går det så mycket lättare att rätta till, men man hoppas ju ändå att det inte ska vara något fel.
Det är så jobbigt att dom inte såg felet redan på BB för nu så har hon ju kunnat ligga hur hon vill och kunnat sparka med benen hur mycket som helst och det gör hon oxå kan jag lova. Sen nu ska hon sitta fast helt plötsligt. Jag ber verkligen för att hon bara är vig helt enkelt och det inte är något fel. Men jag kommer väl antagligen in imorrn så får ni höra hur det gick.

Om allt går vägen imorgon så ska Lovisa och jag ¨träna lite ska blir riktigt skönt att komma igång.

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi av

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0