Hello Kitty trosor ett tag till älskling!

Hej Hopp gummi .....

Den här dagen har då rullat på med olika resor hit å dit.
Jollan och jag åkte en sväng in till kvinnohälsan idag, det var dags för mitt återbesök efter graviditeten.
Danne hade sätt fram emot den här dagen för då skulle jag få p-piller, det lilla snuskott:)
Men nej då här blir det inget roligt för barnmorskan vågade inte skriva ut några pga högt blodtryck.
Jag fick en ny tid den 10 februari, hon frågade mig om jag hade fått tillbaka sexlusten så att jag inte kunde vänta.
Men hallå jag har allt fullt upp ändå, det blir värre för Danne. Så älskling det blir Hello Kitty trosor ett tag till;)

Sen efter besöket där så bar det iväg mot thairestaurangen för att köpa lite krubb åt Cissi å mig.
Det smakade mycket bra.

             
Även Jollan blev trött efter den goda maten.

Sen när vi hade ätit så lät vi maten smälta ner med lite skönsång från Cissi och mig.
Vi ska ju sjunga på Sandra och Martins bröllop som ni kanske redan vet och det krävs mycket träning.
Men min lilla tjej låg och sov under tiden, innan roade hon sig med att titta på sin hand som hon undrar varför den sitter fast på henne:)




Vid ungefär halv sju kom jag på att jag va sugen på att gå ut å gå så jag åkte hem med Jollan och stoppade henne i vagnen för att gå och hämta pappa Danne som slutade i Berga vid 20:15. Det är skönt att ta den promenaden men på dit vägen är det uppför hela vägen, sjukt jobbigt. Avundas Dannes energi på morgonen. Han går till jobbet varje dag. Inte dåligt när han börjar klockan sex en del dagar, stjärna till honom.

         

Så var den dagen över nu ska man väl försöka somna.

Tack alla läsare och tack för att ni skriver så fina kommentarer, jag kanske passar att ha en blogg ändå:)
Ja just det förlåt till Lovisa min mobil har varit avstängd hela dan så missa att du ville åka å kolla på gymmet idag, vi kan väl ta det en annan dag i veckan?!

Sov så gott för det ska vi göra!



                  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

lugnt snygging;) tror jag bestämt mig i vilket fall.. är riktigt peppad nu när jag köpt kläder också. testar å ringa i em. puss

2009-01-21 @ 09:06:44
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej tjejen.

Så kul att även du hittat till bloggvärlden ;)

Nu kan jag ju se vad du och lilla Joline hittar på för bus om dagarna :)

Hoppas allt är bra med er :)

Kramar Maria

2009-01-21 @ 10:22:47
Postat av: Sussi

åh jag blir så glad över alla fina bilder på gullstumpan (menar Joline)

Fortsätt skriva du är jättebra

2009-01-21 @ 18:50:54
Postat av: Lovisa

äh, sussi erkänn nu att det är jenny du menar;) hihi

2009-01-21 @ 20:54:41
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: jag jenny

det är klart att hon menar mig:)

eller hur moster??

2009-01-21 @ 21:35:18
Postat av: sussi

Visserligen börjar ni på samma bokstav men jag har alltid varit svagare för småkrypen så nej jag menar faktiskt Joline den sötaste av dem alla

2009-01-22 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0