dags att sova snart kanske

God afton gott folk!

Så där nu var man hemma igen då, det blev att åka till Cissi å Kalle sen iaf.
Där åt vi god mat och tittade på Let`s dance. Jag tyckte att det var helt rätt person som åkte ut.
Jag har aldrig varit inne på Blondin Bellas blogg men hann å störa mig otroligt mycket på henne på fredagarna när hon var med.

Joline har varit lite halv pipplig idag, hon vill inte åka bort just nu, hon trivs bra hemma helt enkelt.
Men så kan det väl vara för alla ibland, men man får se om jag får med henne till ikano med Ronja
imorrn.

Joline satt länge länge å kolla på grädden på mammas tallrik och tillslut fick hon smaka å man bara såg hur gott hon tyckte att det var. Men nej jag lovar hon ska inte få börja äta grädde, hon får allt hålla sig till sin mammas mjölk ett tag till.

  



Mums mamma varför har jag inte fått testat det här förut?

Nä ska väl kanske gå och lägga mig snart tror jag, men trodde att Joline ville äta lite men hon somnade
visst hos Danne i soffan så jag vilar väl lite tills hon vaknar kanske.
Danne och Micke skulle nog ha datorn nu så jag får väl ge efter å låta dom se sin film:)

Godnatt på er
så hörs vi igen imorrn!

Kommentarer
Postat av: din man =)

Hej min underbara älskling =) har ju inte skrivit något i din blogg än va duktig du är det är jätte bra allt du skriver.. kl är nu 05:08 snart ska jag gå till jobbet =( ska nog sova en timme innan hehe har suttit på kontoret nu i några timmar har svårt att sluta när jag väll börjar.. eftersom du lär sova när jag går till jobbet så vill jag bara säga att jag älskar dig skulle aldrig kunna leva utan dig! du är det bästa som hänt mig (och Joline) mmm våran underbara dotter hon är så fin älskar er båda av hela mitt hjärta... hoppas dagen går fort på jobbet så vi snart ses... älskar dig puss puss// din Daniel Bara din Daniel och min älskade Jolines Pappa bara Jolines pappa...

2009-01-25 @ 05:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0