City gross nästa

Tänkte bara uppdatera lite nu på dagen. Ja som ni kanske har förstått så är jag ju väldigt trött på morgonen så det har inte hänt så mycket här än. Danne kom precis hem från jobbet så vi ska försöka komma iväg snart för jag ska åka å handla på city gross med mamma å mormor å sen tror jag att cissi skulle med oxå.
Min lilla prinsessa får vara hos sin farmor ett tag för Danne var tvungen att fixa några grejer.
Det är så himla skönt att Joline är så lätt att ha med att göra, hon finner sig i det mesta. (än så länge).

Jaha men jag skriver lite mer ikväll för nu måste jag försöka väcka min lilla gulleunge för hon var ännu tröttare än jag idag.



Nu tyckte jag att jag hörde nåt från sovrummet.

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: sussi

Ja åk iväg och roa er ni. Själv sitter jag pappavakt under tiden.

2009-01-22 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0