Wii afton, spjälsängsträning & söndags middag!

Härliga söndag snart förbi!

Ja det blev ju självklart att spela lite Wii för Danne igår
, Jollan var med honom ett tag men han flaxade omkring så mycket så jag tyckte att det blev lite läskigt så hon fick sitta i sin sitter och kolla på istället. Hon satt det och flaxade med armarna som tusan och var med sin pappa i spelet när han boxade och gjorde alla möjliga roliga saker på sitt nya spel.
Idag så har han köpt två nya spel, nåt bråkspel, verkar super skoj. eller inte:)
Jag ska köpa Wii fit, en sån där bräda som man kan träna på, köra yoga och lite, verkar hur bra som helst faktiskt, men det får vänta man kan ju inte köpa allt på en gång fast man gärna vill:)


   Danne, Micke och Hampus körde järnet!! Jollan med på ett hörn!

Jollan sov i sin nya spjälsäng i natt och hon sov
hela natten den lilla tösen, jag fick bara sträcka in armen några gånger och ge henne nappen. Hon är verkligen så himla duktig, har tur som har fått en sån ängel till dotter, Trodde inte att jag skulle ha sån tur så många oroliga nätter jag givit min mamma och många fler, men Jollan är ju bara tre ½ månad så jag ska nog hinna få skulle jag tro.

   
         Där sover hon så sött lilltjejen!

Halv två
idag var det dags för den årliga middagen på Sjögesta Motell med Benkes släkt. I 18 år har vi haft traditionen att åka dit och äta när Benkes mamma fyller, mysig tradition och god mat, och hon bjuder oss alla självklart:)
Jollan fick sitta i en egen stol ett tag, gick hur bra som helst. Men man får inte låta henne sitta för länge så hon inte får ont i ryggen för så stark är hon inte ännu.


    Vi blev alla väldigt snygga på bild ser jag, men kameran dog och vi
                       kunde inte ta fler bilder så den här får duga.

 
Tänkte att Jollan skulle få testa lite sallad.
Nävars det är faktiskt Dannes.

Efter maten så åkte vi förbi faster Lotta och hämtade alla fina saker hon köpt till Jollan på Ullared, mi love Ullared:)
Så imorgon får ni säkert se lite bilder på den ny bäddade sängen, med nytt spjälsängskydd och allt:)

Nu ska jag mysa lite med min lilla familj.

Ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0