Vart fan är världen på väg??

När jag var på Maxi ikväll så fick jag ett mindre roligt samtal från min lillebror, då han säger att jag måste åka fort in till stan och hämta Benke.
Benke och Kalle hade varit på hockey och haft en super bra kväll som dom ville sluta med en öl på Hamlet med.
När dom nästan är framme så ser dom en mobil på marken och två killar som bråkar rätt så våldsamt, men snälla som Benke och Kalle är och inte riktigt tänker på att man inte ska lägga sig i ett bråk så går Benke fram och frågar om det var deras mobil. I samma sekund så åker han på en käftsmäll men han hinner få ansiktet åt sidan så han träffar örat och efter den smällen så åker Kalle även på, men hans blev lite värr två tänder sitter snart längst gommen, aj fan säger jag bara.
Men dom går därifrån och ringer polisen medan killarna fortsätter att slåss, en annan hade väl försökt slå tillbaka dum som man är, men Kalle och Benke tänker lite iaf. Så poliserna hann få tag i dom och ambulans fick hämta Kalle.

Det blev en så jäkla obehaglig känsla i kroppen när jag gick på Maxi och prata med Benke som inte alls mådde bra.
Jag åkte och hämta honom hemma hos farmor och farfar, direkt när jag såg honom kom tårarna, jag tyckte så synd om honom, örat blödde och han såg så orolig ut.

Men nu är Kalle hemma igen, dom har sytt och fixat tänderna på honom, så doktorn trodde att allt skulle bli bra.
Men det är soppa som gäller i sex veckor, men välkommen till tan klubben. Danne slog ju oxå ut en och fick sönder åtta tänder och han åt soppa i en månad så jag kan rekommendera några goda, men han gick ner några kilo på köpet och det är ju positivt:)

Vill bara säga att jag älskar er Kalle och Benke så jäkla mycket.

                      Min bonus pappa som jag älskar så mycket!


          Min svåger Kalle som betyder oerhört mycket för mig!


Ja här har man en lyckad kväll som slutar i kaos. Jag säger bara
VART FAN ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG??



Kommentarer
Postat av: mattis

Den där jäveln borde få smaka på nått hårt i huvet

2009-02-22 @ 12:52:20
Postat av: Lovisa

sjukt. måste vart dom polisbilarna vi såg då för när vi skulle ut och gå med doris såg vi att det va en massa blåjus däruppe vid hamlet. hälsa till dom från mig. puss

2009-02-22 @ 13:07:24
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Kalle

Tack! Det var fint skrivet... Sitter o suger på några ostbågar. Är såååå hungrig efter 1 liter youghurt under dagen

2009-02-23 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0