trött så jag trodde jag skulle spy!

God kväll!

Träningen gick så super bra idag. Vi körde på hårt, hur skönt som helst. Ronja som är en riktig gym Hitler om man får säga så, tvinga mig göra massa sit ups. Blev helt slut medan hon gör flera hundra typ, men jag skyller på att jag är 8 år äldre och fött barn, funkar det?? kanske inte:)

Men när jag kom hem iaf så trodde jag fan att jag skulle spy. var verkligen helt slut i kroppen på alla sätt och vis, fast det är samtidigt en så skön känsla, nästa träning bli nog på torsdag. tyvärr kan jag ju inte träna oftare men jag är ju ute och går varje dag så det ska nog bli bra ändå. Jag har ju gått ner alla kilon jag gick upp under graviditeten som jag kanske nämt innan, sen gick jag visst upp tre igen attans, men på två veckor har jag gått ner två så det går ju åt rätt håll iaf.
Jag tycker att jag är duktig, har aldrig varit bra på träning innan men nu känns det så kul när man ser resultat:)
Man vill ju kunna visa sig i sommar i bikini så det är mitt mål.

Imorn blir det kanske att åka till Ikano en sväng, ska köpa nåt fint till Jollan tills på fredag, vi ska försöka hinna ta kort till Corren att vi fått en liten flicka för tre månader sen, men dom har bara drop in på tisdagar och fredagar när Danne jobbar så vi ska försöka hinna på hans lunch får se om vi lyckas.

Måste även få tag i henne som vi ska boka Jolines dop till tiden börjar dra ihop sig känner jag, Men hon svarar ju aldrig henne som jag måste prata med, håll tummarna att jag får tag i henne imorn.

Nu ska jag väl försöka sova snart medan Joline gör det:) och hon sover ju länge som tur är, fast när jag sövde henne nu ikväll så blunda hon inte helt så vi får se om hon vaknar om ett tag.

Jag vet ju att jag alltid brukar ha nya kort på Joline varje dag men har glömt ladda kameran så inget nytt ikväll tyvärr.

" Tack mamma för dom fina och braia bitringarna hon fick, Jollan gilla dom verkligen."



Natti natti på er allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Okej, ni är också väldigt söta men ni slår inte Jollan på listan. Ladda kameran fort annars får jag Jollanångest om jag inte får se på henne. Jag älskar er. Kramis

2009-02-26 @ 00:58:01
Postat av: Mammanette

Okej, ni är också söta men ni slår inte Jollan på listan. Ladda kameran fort så jag inte får Jollanångest, måste se henne. Jag älskar er. Kramis.

2009-02-26 @ 01:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0