söndag nu igen då!

Så var helgen över igen då, den går så himla fort så man inte hinner med. Okej jag går ju hemma hela dagarna
men så tråkigt att man inte hinner hitta på mer tillsammans Danne och jag å Jollan såklart.

Idag blev det att sova riktigt länge, lustigt nog fick Jollan för sig att sova till nio idag och inte tio, men när hon hade ätit lite och snackat av sig somna hon mellan Danne och mig och sov faktiskt till straxt efter tolv hur skönt som helst för en morgontrött människa som mig.

Om ett tag ska vi ta en sväng ut till Slaka för Pernilla är där och hon ville träffa Jollan, jag är nog inte så viktig som vanligt:)
Sen så blir det att åka en sväng till gymmet Ronja var sugen på att gå en sväng till simhallen efterråt å bubbla men dom stänger 18:00 idag så det hinns inte med, så det får bli nån dag i veckan kanske. Ska nog ringa till Lovisa och kolla om hon ska med å träna men hon är säkert sliten sen gårdagen hon skulle ha lite mysigt med hemmaspa å alkohol med sin Johan:)

Nu har Jollan somnat på sin pappa i soffan dom är ju bara för söta mina små älsklingar!



Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0