sjuk

Halojsan!

Jag ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen i helgen har det varit hur mycket som helst så jag har tyvärr inte hunnit sätta mig ner och skriva.
Det kommer nog inte bli så mycket sagt nu heller tyvärr, jag har gått å fått feber.
Igår var vi på 50-års fest för Lena hur kul som helst, har lite bilder som jag tänkte sätta in sen när jag mår bättre.

Jollan mår bra iaf och det är ju huvudsaken, hon är så snäll mot sin mamma, när jag mådde jätte dåligt inatt så sov hon åtta timmar hon är väl bara för duktig för att vara så liten.
Sen var hon världens duktigaste och snällaste och sötaste bebis igår jag verkligen älskar att visa upp henne, det fanns ingen igår som inte tyckte att hon var söt och man såg att alla verkligen menade vad dom sa.
STOLT MAMMA!!

Kommer bilder sen som sagt

puss på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

klart alla tycker hon är söt. inte sett en så söt nyfödd unge förut:)

oh noo.. tråkigt med feber:( kanske är för att du kommit igång å tränat.. lätt att man blir sjuk då.



ringer imorn ändå. pusss

2009-02-01 @ 20:00:12
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Maria

Krya på dig tjejen :)

Kramar Maria

2009-02-01 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0