på väg tillbaka igen

Nu ni börjar det närma sig ett slut på det här, äntligen har feber gett med sig, nu är det bara hosta och trötthet kvar.
Danne är fortfarande sjuk så helgen blir väldigt lugn.
Jollan ligger i sin stol och har precis somnat så jag tänkte kolla på ett avsnitt "One three Hill".
Jag har blivit helt bestatt av den serien nu när jag varit sjuk, innan sa jag till Mattis och Cissi som oxå är helt besatta av den, att den är absolut inget att ha. Okej den är ju precis som alla andra serier egentligen fast ändå lite bättre:)

 Nästa inlägg tänkte jag sätta in lite bilder från 50-årsfesten så ni får se hur mycket ni skämde ut er som vanligt ni som var där. det finns allt från snygga bilder på faster Lotta till en sovande Dalle och Martin som har bjudit upp Jollan för den tionde dansen minst;) så ni kan bara luta er tillbaka och njuta.

Sen kommer det som vanligt bilder på Jollan igen, tyvärr så har det inte fotas så mycket här hemma nu men det ska det bli ändring på.
Så nu är mina avsnitt klara.

puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: faster lotta

bilder på den snygga lotta kostar att visa. ett benn kan lätt brytas av eller påkörd hälsena.skämt å sido jag ska till ullared om 2 veckor något den lilla sötnos behöver ,det är inte danne jag menar där. kram å ha en bra kväll

2009-02-06 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0